تنهایی بزرگترین دارائی یک انسان است .این هم بهانه ای می شود برای اینکه فقط ادامه مسیر را زندگی کنیم .|+| نوشته شده توسط مسعود کاظم اصلانی در دوشنبه دوم اسفند ۱۳۹۵ xa0| ...
تنهایی بزرگترین دارائی یک انسان استxa0...