
یواش یواش دارم به قانون نسبیت ایمان میآرم . و باور میکنم همه چیز نسبیه . اگر آفتاب خوبه هنوز بدیهاش رو برای ما رو نکرده , هیتلر , یه دیکتاتور بی رحم نژاد پرست بود دلیلش اینه که ما فقط از دیدگاه خودمون به هیتلر نگاه کردیم کردیم شاید یک سری صفات انسانی ناب هم در هیتلر باشد که هنوز افشا نشده و شاید درآینده نچندان دور از اون بعنوان یه اسطوره یاد بشه , شاید کوروش هم تو زمان خودش یه دیکتاتور نژاد پرست بود مثل هیتلر یا شاید هم شدیدتر کسی که کشور گشایی کرد و عدالت گسترانید بدون خونریزی ؟علامت سوال گذا...
ادامه مطلب