همه ما از پدر ومادرمان ارث میبریم .
شخصی یک آئینه و شمدان کهنه
شخص دیگری نیمی از جزیره
شخص دیگر چندین کار خانه را
و شاید شخصی تاج و تخت یک حکومت را
اما آنچه که میراث اصلی پدارن و مادران ماست
مجموعه رفتار ها و عقایدیست که آنها در ما به جای میگذارند .
فرزندی که در یک خانواده حقارت را تجربه میکند
تنهاارثی که از پدر و مادر میبرد همین حقارت است و بس حتی اگر آن شخص در اوج دارائی باشد.
ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30