مهم ترین چیزی که یک انیان میتواند خلق کن شادیست .
زیرا دنیای اطراف ما به اندازه تمام وسعتش غصه و اندوه برای ما فراهم نموده است .
و آدمی هرچه بیشتر میفهمد و از لحاظ سنی هم بزرگتر میشود ناخواسته بر غم و اندوهش افزوده میشود .
تا هنگامی که کودک است نگرانی اینکه زمانی مادر نباشد.
در نوجوانی نگرانی و اندوه اینکه روزی پدر نباشد .
در دوران جوانی غم تنهائی و شاید عاشقی .
عاشق که شد و ازدواج کرد غم فردای همسر و خانواده .
بچه دار میشود دغدغه و هم وغم بزرگ کردن و به سر انجام رساندن آن .
حالا اگر تعداد آنان چندتا باشد دغدغه روی دغدغه و غم پشت غم .
تا ازدواج بچه ها با ازدواج کردن بچه ها غم دوری و بی توجهی بچه ها و نوه ها
به راستی که آدمی روی آرامش نخواهد دید .
و غم در پیرامون ما فزونی میکند.
اینجاست که انسان باید خلق کند و شادی را بیافریند هم برای خود هم برای دیگران . مسعود کاظم اصلانی ...
ما را در سایت مسعود کاظم اصلانی دنبال میکنید
برچسب: شادی غم,شادی غمامی,شادی ز میان غم برانگیز, نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: شنبه 29 آبان 1395 ساعت: 19:05